جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سردار امان الله گشتاسبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پاسداشت و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس نقش بسیار مهمی در تبیین حقایق این انقلاب دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم گرامیداشت دوران 8 ساله دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان برگزار شد.

سردار امان الله گشتاسبی در این مراسم گرامی‌داشت در سخنانی عنوان کرد: پاسداشت و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس نقش بسیار مهمی در تبیین حقایق این انقلاب دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود گفت: باید نسل جوان با تاریخ ۸ ساله دوران دفاع مقدس به خوبی آشنا شوند تا بدانند که برای حفظ این انقلاب و آب و خاک چه جان‌های عزیزی فدا شده‌اند.

وی تصریح کرد: در اوایل انقلاب کشورمان با مشکلات بسیاری روبرو بودیم و در مقابل دشمن بعثی با حمایت مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۵۰ کشور به ایران اسلامی هجوم آورد و اینگونه ‌پنداشت که در چند روز می‌تواند این انقلاب را ساقط کنند ولی اینگونه نشد.

سردار گشتاسبی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: جوانان انقلابی این کشور با حضور در جبهه در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک مقدس ایران اسلامی به دست نامحرمان بیفتد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به برخی از دلایل حمله رژیم بعث به ایران اشاره کرد و عنوان داشت: دشمن به خوبی می‌دانست که انقلاب نوپای ما یک انقلاب نوپا و به نوعی ضعیف می‌باشد و همین امر را فرصتی برای حمله به انقلاب اسلامی می‌دانست و بسیار امید داشت که با این حمله انقلاب ما سرنگون شود ولی خواست خدا بر این بود که نه تنها با این تهاجم این انقلاب سرنگون نشود بلکه خود این جنگ هشت ساله به نوعی به برکات بسیاری برای ملت و نظام ما تبدیل شد.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: بنابراین امروز باید تلاش کنیم که یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس فراموش نشود زیرا نسل جوان ما باید به خوبی با یثارگری‌های رزمندگان اسلام در برابر دشمنان انقلاب و نظام و اسلام آشنا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha